Härliga helg!

Som vanligt när jag inte skriver är det för att jag är där ute och upplever saker, istället för att skriva om dem. I fredags hade jag en lång skoldag med två föreläsningar och sedan åkte jag hem till m&p och försökte fixa mig lite snabbt för att åka hem till Sofia. Där träffade jag Ulle, Elin, Sarah och Sofia förstås. Drack goda drinkar med Smirnoff, piggelinglass, Red Bull m.m... Väldigt trevligt var det! I lördags var det bara att ta sig upp, äta lite frukost, läsa så mycket Internationell marknadsföring jag orkade och sedan åka till Backaplan och träffa Emelie. Busskrångel på vägen... suck. Men det blev en mysig eftermiddag ändå, tittade på massa fina blommor och åkte sedan hem och åt hamburgare hos Emelie. Mums! Sedan vidare till Sara och hennes killes nya lägenhet i Mölndal och drack glögg och träffade andra godingar. Blev bandysugen... Sedan skjutsade snälla Emelie mig till Ulle i Linné, där vi drack mer roliga drinkar, åt godis och planerade trippen till Dublin! Mys mys. Ut på stan, träffade Sarah på Notting Hill, vidare till Sticky Fingers och mötte upp Elin med vänner och dansade natten lång. Var evigheter sedan jag var där, och tiden flög iväg. Var inte i närheten av att hinna med sista tåget så tog taxi till Sarah och sov där. Idag har jag mest legat i sängen och försökt återhämta mig..... Att glögg är vin är lurigt, det är ju så gott!
 
En sån här hoppas vi att Sara har när vi hälsar på nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0