Tuffa tider

Ok, hektisk förra vecka, det räcker kanske så. Sitter i skolan som vanligt och ska ha seminarium i organisationslära. I eftermiddag ska jag hem till Sofia och gosa med Bamse, han är såld nu så blir ingen hund för mig. Inte denna gången iaf. Stallet ikväll.
På torsdag tar Anna studenten, och sedan ska vi åka till Grebbestad. Mys! Hoppas på sol... Tenta om en vecka så får ta med lite material till den.

Gossip girl är så bra. Cashmere Mafia är slut. För alltid. Typ bästa serien om folk som faktiskt är vuxna!

EM-uppladdningen är i full gång. Givetvis för landslaget, men mest för oss. Mycket kretsar kring packning och blå-gula naglar i dessa tider.

Vet inte vad jag gör här just nu. Fattar inte varför vi träffas så tidigt när jag satt igår och försökte öva på redovisningen samtidigt som jag tittade på fotboll, bloggade, spelade monopol och målade naglarna och lyckades. Gick dock fel på väg till skolan så kom lite sent ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du bestämt att du följer med till Grebbestad? Jag ska baka chokladmuffins idag som ska medtagas till helgen.....

2008-05-27 @ 14:37:24
Postat av: emelie stenholm

ooooh, gossip girl är ju bara såååå bra!! tänk om man såg ut som dom!

2008-05-27 @ 22:59:13
URL: http://intense-dreaming.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0