Torsdag

Har aldrig varit bra på rubriker. Idag hade jag två jobb på gång, ett på förmiddagen och sedan ett annat på eftermiddagen som troligen skulle hålla på några dagar. Men blev typ en halvtimme i morse och antalgligen inget sen heller. Så sitter i skolan och rensar mailen och sånt.
Kul att höra att ni saknar mig när jag inte skriver ;)

Ska försöka skriva ihop ett mail till marknadschefen på Mountain Horse. Det gäller att vara ute i tid!
Ikväll blir det ridning. Är så fint väder att jag skulle vilja åka dit redan nu, men har föreläsning sen som jag nog måste gå på om jag inte jobbar. Eller vadå måste egentligen. En sak som jag verkligen behöver göra är ju prova ridstövlar.

Tog faktiskt en dagens outfit innan. Vet inte om jag orkar lägga in bilder i min knäppa dator bara. Ska ringa Acer-support sen. I surrender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0