Onsdag

Känner att jag är skyldig er ett livstecken. Just nu består mitt liv dock mest av att bråka med eller oroa mig för min dator. Någon som har en ominstallations-CD att låna ut? Funkar det så?
Igår hade vi tenta i organisation, det gick bra tror jag. Efteråt köpte jag ett dyrt nagellack, spelade lite monopol på datorn med Fanny och gick och käkade pastabuffé. Sedan stallet och sen gjorde jag egna tortillas och åt taco-rester från helgen. Viktigt att skola in mig i den mexikanska matkulturen.
Har lite kort som jag kanske delar med mig av någon gång när min datorn har mognat lite. Så länge kan jag tipsa om hur man också kan fördriva en timme vid datorn. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh..ett inlägg! Inte dåligt Julia hehe..
Jag visste ju iofs att du levde eftersom jag träffade dig idag, men ändå ;)

2008-05-07 @ 17:26:15
URL: http://two2tango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0