Hästtävling

Idag har jag varit groom åt Sofia när hon var på hopptävling i Brämhult. Dagen var egentligen vikt åt studier, men jag kunde inte låta bli att få vara ute i solen en sån här dag. Det var roligt, kul att få lite koll på ryttarna i trakten och klubben. När jag kom hem pluggade jag redovisning en timme. Det går framåt! Sakta men säkert som man brukar säga ;)
Igår jobbade jag på ett lager här i Borås, stod och slängde på lådor och påsar med olika postordergrejer på ett band. Tungt, svettigt och inte så kul. Hade som tur var med Mp3n. Ont i fötterna och huvudet efteråt. Åkte hem, däckade, pluggade, lärde mig faktiskt något, gick promenad, duschade, somnade. Skulle ju upp tidigt idag också.
Imorgon kommer mamsi och pappsi. Men det blir lugnt, ska inte laga något avancerat... Ska nog lägga mig och läsa om organisationsmetarer ikväll så att jag får lite mer sinnesfrid. Ska hälsa på Sofia och valparna också! Spännande att se hur mycket de har vuxit... Får bara inte glömma kameran denna gången!
Köpte ett par nya skor i torsdags på rasten. Typ blå, låga Converse fast fejk. Gillar inte sånt men det finns ju faktiskt rätt många varianter av sådana så känns inte så mycket som Converse iaf längre. Hörde att Mary-Kate har sådana till allt. Priset? 80 kr!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag hittade länken!

http://fashionation.wordpress.com/2008/05/08/lets-rock-em-chucks/

2008-05-12 @ 21:40:48
URL: http://fashionfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0