VM

Idag var jag på Scandinavium hela dagen. Hade sällskap av mamma på förmiddagen, men efter lunch bytte hon till hockey. Det var ett svårt val för mig, åka och kolla på Frölundas J20 i SM-slutspel och missa de svenska killarna, eller stanna och kolla på konståkning själv i flera timmar till. Jag stannade och ångrade mig inte en sekund. Startfältet efter lunch var av en helt annan kaliber och Kristoffer Berntsson öppnade med ett underbart åk. Adrian överraskade med att självsäkert sätta perfekta hopp och slå personligt rekord. Grattis! När jag kom hem la jag mig framför datorn och kollade på de bästa en gång till. För när Kristoffer åkte trodde jag att han var riktigt bra, men då var det många av de bästa kvar. Jag såg ju de live men jag är en ambitiös nybörjare. Härligt med en ny sport att sätta tänderna i! Och ny favoritsportis....
image36
Bild

Kommentarer
Postat av: julia

oh. vad roligt!

2008-03-22 @ 10:00:28
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0