vårspralliga hästar

Solen sken för det mesta så hästarna var lite våryra, Hacke ville som vanligt mest galoppera. Men det gick rätt bra ändå. Och nu har jag fått min blåbärssoppa! Mys med OC och surfing. Blir det Kalifornien om ett år istället tro? Så svårt att välja. Ibland är jag för bra på att planera. Antar att jag är rädd för överraskningar, men har ingen aning om varför. Känns som om jag vill uppleva allt innan det har hänt, kan väl inte vara bra.... När andra jobbar på att planera mer, kämpar ja för att låta almanackan vara... Men den är ju så fin!
image6


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det är den. :)

2008-03-02 @ 19:25:33
URL: http://fashionfun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0