Stress idag!

Idag har varit en sån där dag när man känner sig stressad hela tiden fast man egentligen inte har så bråttom. Började med att gå upp, äta en lätt frukost, läsa GP, springa intervaller runt sjön lyssnandes till Stjärnfall, duscha och fixa mig, handla, laga köttfärssås och spagetti, åka till skolan, komplettera en inlämning som skulle in idag, cykla hem, fixa nåt snabbt till lilla magen..... Och nu sitter jag här och äter gröt och tänker att jag skulle kunna skriva den där rapporten om Elastan ikväll. Men slängde iväg ett lite förhastat sms och vill ha nåt roligt att tänka på, så kanske tittar klart på ett avsnitt av Lipstick Jungle. En inte alltför lysande serie men jag ser ju den ändå så att jag kan rapportera till er, så ni vet vad ni ska undvika om det nånsin kommer hit. Att jag aldrig lär mig, men ska RINGA om man vill ha snabba svar.
image15

Jag börjar bli mer och mer av en textilare... Idag hade jag både hemmagjord halsduk (inte på bilden) och kjol!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0