Påskgodis

Idag vaknade jag med huvudvärk, tog lite sovmorgon men det började låta en massa i huset, typ som att någon borrade utanför dörren. Det gör det ganska ofta. Hoppade upp, åt frukost, läste Gränslösa kläder. (Jag borde får betalt per gång jag nämner mina favoriter för stunden-böcker!) Sedan åkte jag och handlade för det var ingen idé att försöka läsa mer i oväsendet. Köpte kruka med påskliljor och påskgodis! Så fint. Lagade en riktigt god wok och skrev klart mitt arbete. Det har varit så intressant! Nu ska jag starta en trevlig liten fabrik i Afrika och lansera sjyssta kläder i Sverige... Kollade på Debatt igår. Också intressant, hade hoppats på lite mer snack om överkonsumtion och miljöförstöring men var mest hur synd det är om svenska tjejer som inte får så många handväskor som Ebba och Blondinbella köper. Skrev förresten till Blondinbella att jag tycker hon borde läsa nationalekonomi, så kanske hon får en lite vidare syn på världen...
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0