Något annat viktigt

Jag har kommit på en sak som jag väl kanske egentligen har vetat länge utan att riktigt kunna sätta ord på det. Man blir ju lite snurrig om man målar naglarna FÖR länge. Det som till slut har format sig i mitt huvud är hur som helst att Mavalas nagellack är rätt bra. Blev så arg härromdagen när mitt favorit-lila nagellack hade kletat ihop sig så att det aldrig torkade ordentligt. Men bättrade på lite och sen satt de tre lagren i flera dagar, trots stall och disk och sånt. Idag hittade jag det vita och är inne på andra lagret, ska lägga på ett till innan festivalen imorgon. Kanske pynta lite också. Det är ju ändå lördag med pannkakor hos Fanny. Klart man sätter på lite Mavala.

image25 Violette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0