Bra dag!

Fixade tentan på en halvtimme, var den lättaste någonsin. Känns väldigt bra!! Eftersom det gick så fort gick jag och Fanny direkt iväg till vår planerade belöning, en shoppingtur. Hittade ett par klassiska Pilgrimsörhängen, vanliga "diamanter" men det stod på önske/inköps-listan så väldigt bra. Sedan kollade vi på skor och det är otroligt många sorters skor jag vill ha nu, ballerina i lack, gladiatorsandaler, några andra i lack, typ de jag visade bild på, svarta stövlar, hela skor med peeptoe m.m...... Och ridstövlar såklart, alltså såna man faktiskt rider i. Men blev inga skor, finns inte riktigt underlag i budgeten för det just nu. Däremot hittade jag ett fint linne och en söt gul kjol på H&M. Hade en gul klänning till på lördag i bakhuvudet så det passade bra. Såg massa söta saker på Gina också, men då var vi lite trötta och gick bara in en sväng på Lindex också. Där hittade jag ett par svarta solisar som hade den där rätta känslan, man känner att de egentligen vill sitta kvar på min näsa för alltid! Och då är ju inte jag den som stor i vägen. Sol var det ute också och jag orkade inte sminka mig i morse så det var ett välkommet tillskott.

Nu har jag varit hemma ett tag, ätit och provat kläder till påskhelgen... Måste slimma packningen eftersom datorn ska med, så gäller att planera.... Men borde ändå bli en del marknadsföring och då duger mysbyxor.
Detta blev det till lunch:
image35

Nu ska jag snart åka buss+tåg+tåg+buss. Förresten, glömde det bästa! Påskharen hade varit på THS och gömt ägg så jag och Fanny sprang runt och letade lite efter tentan. Hittade ett bland garnerna i trikålabbet. Lycka!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, du är bäst på att hitta påskägg :P

2008-03-20 @ 19:33:54
Postat av: julia

haha! letade påskägg på skolis idag jag med! ahaha, men jag hittade inget. shameshame. haha, jo men för att svara på din fråga. jag har bloggat i snart ett år, men inte udner den här adressen. tidigare bloggade jag under bagladies.webblogg.se och en annan jag raderat i väntan på den perfekta adressen. så jag väntade och såg att tjejen som hade min adress innan hade lagt av med blockade adressen, så jag hörde av mig till blogg. se och så fixade dem det. finemang och lätt som en plätt!

2008-03-20 @ 19:41:28
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0