Är det försent...

...att skapa sig en riktigt bra vecka? Jag har ju redan fastnat här alldeles för länge. Men så såg jag till min stora förvåning att jag redan har läst både morgondagens och dagen därefters dos av materiallära. Så det kanske inte blir så dumt ändå. Och om ändå, så hade jag ju en bra helg.

Ikväll blir det innebandy! Var längesen. Senaste gången sträckte jag mig i "ena rumpan" så att jag inte kunde spela bandy på två veckor och stukade foten. Fast så var jag ju inte nykter heller. Så det kan bli.

Känner mig lite filosofisk idag. Nynnar på gamla låttexter och vill skriva ner men de försvinner och så sitter jag här och bara får ur mig massa ord som inte säger något till någon annan än mig själv.

Förresten så har jag läst ut en riktigt bra bok, I trygghetsnarkomanernas land av David Eberhard. Kontroversiell ja, men det var Pippi också. Har påbörjat och snart avlutat Party Marketing av Harald Moe. Nästa frivilliga bok blir Externredovisningens grunder av Pär Falkman. Får väl se om jag orkar när jag faktiskt börjar kursen på riktigt. Inte lika häftigt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0