tidsfördriv

Hej hej! Vet att jag är så himla dålig på att blogga nu igen. Det är för att jag jobbar och när jag inte gör det har jag kollat på Gothia cup. Det har varit mysigt. Var till  och med på IKEA med min lilla bror igår och åt köttbullar. Jag är mer engagerad i  hans flytt än vad han är. Men vi var bara där för att det inte var några roliga matcher på Åby och jag skulle ju jobba så vi hann inte åka nån annanstans.

Min senaste vill ha-grej är  ett krocket-spel. Jag har länge tänkt att vår trädgård är perfekt för krocket men vi har aldrig köpt nåt. Kanske blir det ändring på det snart, synd att David bara är hemma några dagar till.

Imorgon åker hela familjen till Norge. Jag hade inte tänkt följa med för vi hade planerat att åka till Tylösand i helgen, men det blir inte av. Och inte  verkar det hända något annat kul heller. Minns inte vad jag tänkte på när jag skrev att jag hade så mycket att se fram emot i sommar.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi tänkte dra till Halmstad i helgen. :) Du ska inte med?

2008-07-20 @ 12:05:34
URL: http://fashionfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0