Lussebullar

Igår var det en toppendag. Effektivt grupparbete på förmiddagen, E.GO-dag på skolan med gratisprylar och fördomstält. Buss till Göteborg med läsning nästan hela tiden och sedan lunch med Mariana och Marcus! Mys mys. Alltid lika roligt att träffa den tjejen, hon är nog den smartaste jag känner. (Ja, Mikael, inkluderat dig.) Sedan en liten sväng in på NK och bara strosa lite i allt det juliga och fina och sedan vagnen till min studiecirkel. Blir bara roligare och roligare! Idag ska jag baka lussekatter till nästa cirkel. Vegan såklart till aktivisterna. Hoppas att de blir goda för konstiga grejer är det i. Största problemet är nog att de inte kan bli härligt blanka!

När detta är klart ska jag installera word på datorn, skriva klart en grej om textilbranschens uppbyggnad typ, och senare åka och vaccinera mig! Nervöst, mest för att jag inte vet om jag har några pengar att betala med och det kan bli dyrt... Bandy eller På spåret med mamma ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0