Början på helgen

Har helt enkelt inte hunnit skriva under veckan, har varit helt galet, med grejer hela tiden. Ikväll har jag bara gått hemma och fixat sedan gymmet, hann knappt äta. Kommer på mig själv med att sucka djupt och vara så sjukt trött på hela alltet innan det ens har börjat. Ni som har varit här vet att det inte är så stort, så med fyra flyttkartonger, massa påsar och diverse smått och gott utspritt över golvet får jag knappt plats själv. Jag håller alltså på att flytta. Har inte ens börjat skriva än. Var för rörigt för att jag skulle kunna få någon ro så var tvungen att ta tag i det först. Dessutom har jag tvättat hela kvällen så hade nog inte kunnat koncentrera mig ändå. Får hoppas att jag hinner göra det imorgon så att jag slipper ha den efter mig under julen. I övrigt så är flyttlådorna slut, och jag har inte ens börjat med kläderna. Får väl packa i små väskor och påsar. Tur att jag har bilen! Bara att proppa in allt och gå upp och städa på söndag.
Och på måndag ska jag hämta mitt visum! Så skönt att det verkar ha gått bra med det iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0