ht-08

Idag var första dagen i skolan. Det var både segt och som vanligt och jättekul. Hade första lektionen i färgeri och beredning. Ett ämne som antaligen är väldigt intressant men ingen är så värst laddad för att sätta igång med grupparbete direkt... Eller att läsa i vår tjocka, amerikanska bok om "Textile science" från -93.

På eftermiddagen var det mingel med de nya utbytesstudenterna. Det var den roliga biten! Pratade massa engelska med tyskar, mexikanare, en fransman osv... Blev bjuden på fest samma kväll. Fick med mig Fanny så tog bilen dit lite senare, men hon hade varken internet eller tv så när vi hade pratat klart åkte vi upp till A-L och såg lite på Mean Girls och hälsade på hennes katter. Sedan åkte vi till Hässleholmen och skulle leta upp festen. Men vi kom försent, de hade iaf varit snälla nog att sätta en lapp på dörren. Tog en sväng förbi kåren men det var så lång kö att vi helt enkelt åkte hem.

Väl hemma installerade jag om windows igen, och denna gången gjorde jag några andra val som jag tror var rätt, för nu funkar internet igen! Bara att hålla tummarna att det inte lägger ner.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vs sjysst!! Tack för du frågade:D

2008-08-26 @ 12:45:15
URL: http://ahlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0