helgen...

Har otroligt långa helger. Dock pluggar jag faktiskt på dem så kanske inte är så lyx ändå. Iaf så började denna med träning som sagt, skitskoj verkligen. Och en riktig genomkörare av musklerna också så det gav mersmak... På fredagen köpte jag... håll i er nu... flygbiljetter till Mexiko! Så spännande! Och den största summan pengar jag nånsin gjort av med på en gång. Sen middag med litet gäng från Santa Maria på Rumpan Bar och sedan vidare för bio med Elin. Såg "Arn 2", bra bra. Lite tunn men så är det väl alltid med filmer där man läst boken först. På lördagen blev det Liseberg med femkamp med Emelie och Mikael. Jag kom tvåa men vann en boxarhund så jag var nöjd ändå! Och det var mysigt så. Blev bara så sur för att de vann massa vinster och jag "får" ju inte ens äta. Därifrån bar det iväg söderut till kräftskiva med fantastisk havsutsikt. Väldigt nice det också. Körde dock hem tidigt så att jag skulle orka träna idag och det gjorde jag, och ja, det var sjukt jobbigt denna gången med. Sedan gjorde jag en ful grej och tog bilen tillbaks till Borås också, bara för att jag verkligen behöver min cykel. Så att jag kan vara miljövänlig ALLA ANDRA dagar. Väl hemma här med min älskling datorn, började jag borra igen för jag var inte riktigt nöjd. Men nu är det toppen! Inga mer sladdar på golvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0