Hej hej hallå dagboken!

Sedan sist har följande hänt:
  • Lite släktingar har varit här på besök med en fransk utbytesstudent. Det var trevligt! Bra att träna lite på engelskan också. Vi var på Liseberg, alltid kul!
  • På lördagen var vi på konstmuséet och gick lite på stan.
  • I söndags åkte jag, David och Anna till Freeport. Jag fyndade ett par grymma Whyred-boots!
  • I måndags hade jag sovit i stan så då tog jag en sväng till Kilroy Travels kontor och fick tips om min flygresa till och från Mexiko. Ännu ett steg närmare... Sedan gick jag vidare till Linné och Emmaus. Hittade en så häftig kavaj att jag inte kunde låta den hänga kvar, även om jag inte vet om jag vågar använda den... En hyllning till det underbara 80-talet hur som helst! Den skulle lätt kunna vara sydd samma dag som jag föddes. Love 2nd hand.
  • Jobb som vanligt, fullt upp. Därför jag inte kunna blogga... Men i måndags kom min dator hem igen!
  • Igår åkte jag och Emelie till Kungsmässan. Där köpte jag ett par nya Nudie-jeans. Ååå så fina! Min planerade move att komma in i mina gamla Nudie som håller på att ramla sönder och säga "Sådana här fast hela" funkade bra.
Mycket pengar blir det... Men det mesta har ju varit fynd. Eller åtminstone planerat! Resten av tiden har spenderats framför tv:n och OS. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0