Feng Shui

Idag har jag flera gånger sett och lyssnat på bitar av Hillary Clintons tal från konventet i Denver. Hon är så jäkla duktig, och allt hon säger låter så bra. Men det är inte svårt att tala inför människor som klappar och visslar och ropar ens namn. Man får alltid beröm om man frågar rätt människor, eller frågar tillräckligt många gånger. Dock är hon ju inne på helt rätt linje, att alla som röstade på henne, förhoppningsvis även röstade på sakfrågorna och nu måste rösta på Obama istället. No way, no McCain!

Idag har jag även flyttat min säng så att jag sover i ett annat väderstreck. Jag sover så dåligt på natten. Tyvärr inte på dagen! Hade första föreläsningen i lönsamhet och finansiering. Intressant men jag kan ändå knappt hålla mig vaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0