Använd telefonen

Ups verkade funka rätt bra. Men jag börjar undra. Hur skulle jag veta att min dator skulle anlända till Borås idag? Ingen har ringt, de har inte ens själva skickat ett mail. Tänk om jag varit på Mallorca. Jag ringde dem imorse, mest för att jag anade den annalkande katastrofen, och jo, den är på väg dit. Men varför?! Den hämtades ju här! Jag fick byta adress, det skulle ta en extra dag "för att det alltid är så", och den kommer någon gång mellan 08 och 17. Så åk inte till jobbet, typ.

Sedan ringer en tjej och säger att hon står utanför min dörr och har ett paket till mig. Men seriöst, människor, sakta ner och gör det ordentligt. För att slow är det nya svarta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0