Torsdag

Jag vet att jag har bloggat väldigt dåligt på sistone. Jag har inte haft lust. Men snart åker jag till Val d´Isere en vecka så får väl kämpa lite nu!

I veckan har jag mest jagat böcker och gått på några föreläsningar i våra nya kurser. Red ett bra dressyrpass i tisdags. Igår sprang jag en mil eller så. Lång tid tog det iaf! Idag red jag och Sofia ut i det härliga vårvädret. Så kul att ha sällskap av någon mer än hästen, har nästan alltid haft häst själv innan. Sofia ville gå ner i vattnet med sin häst och jag gick lite tvekande efter, men har man börjat får man ju inte ge sig... Så vi höll på där ett tag, Ella plaska och Hacke stegra. Efter ett tag kompromissa vi, men på hemvägen gick han ner i en stor vattenpöl och skvätte och frustade så jag hoppas det ska gå bättre nästa gång. Underbart väder, red i bara tröja. Vi hoppade några skutt också, jag klamra mig fast i dressyrsadeln med mina slitna ben. Men han var snäll.

Skulle gå in på Forever21 och plocka ihop lite grejer men det mesta jag ville ha var slut. Skit också! Tips på amerikanska sajter med billig frakt? Man vill ju va med när det händer grejer på andra sidan havet! (Eller kanske snarare inte händer.)

Har packat det mesta, blir bara en ryggsäck som vanligt. Rätt bra facit tycker jag! Ikväll blir det lite mera redovisning, har kommit på att jag ju faktiskt missar en vecka i skolan, och det brukar vara mycket att läsa i vanliga fall. För mig iaf, jag är en sån pluggis. Ni som läser in allt sista veckan, hur gör ni?

Och hur lik är jag Ebba von Sydow egentligen? Eller Gynning? Eller kanske Blair i Gossip Girl? Jag ska klä ut mig, och ni som inte fattar vad jag snackar om får se kort på bloggen sen! Men det dröjer några veckor. Jag är ju, som sagt, ute i väldigt god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0