Söndagsfilm

Idag har jag åkt en cykelväg jag aldrig åk förrut. Till ridhuset! Det var tävling, Sofia hoppade Ella. Var roligt att komma ut och se lite pållar, lite som förr i tiden i Skåne men mycket bättre. "Träffade" Diva också, jag red henne när jag jobbade där nere. Visste att hon såldes till Borås så har tänkt hålla lite utkik och där var hon. Så söt och snäll. Bra gick det för henne och hennes matte också! Sen cyklade jag hem och jobbade med organisationsläran och åt mammas köttgryta. Har städat lite också. Pratar i telefon. Nu är det söndagsfilm, Score, eller Benknäckargänget typ. Blir nog bra.
Imorgon är det seminarium. Ska säga typ två rader, I like fördelningen.

Förresten, senaste skorna:
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0