Hitta formen

Ska försöka komma igång med bloggandet igen. Fick en släng av att bloggandet är självcentrerat och slöseri med tid och inte vill väl någon läsa detta. Men så är det naturligtvis inte och nu är jag back-on-track. För ett tag iaf. Förra veckan hade jag fullt upp med att ta igen det jag missat i skolan under resan, samt förbereda det vi kallade för "Årets hemmafest". Är ganska säkra på att vi lyckades! Kommentera gärna, och inte minst, lägg upp alla bilder ni tog på facebook! Tyvärr glömde jag min kamera som vanligt så har inga att dela med mig av. Men kan säga att jag är stolt över er, alla vänner. Ni gjorde ett fantastiskt jobb med era kostymer! Önskar att jag hade kunnat dela ut öl till er alla. Men vänta, det gjorde vi ju! haha

Solen skiner, är färdiga med ett arbete, ska lyssna på ett spännande föredrag om några timmar och sen styra kosan mot götet. Kan det bli bättre? JA. För imorgon ska jag kolla och lyssna på Jan Brink, min idol!

Kommentarer
Postat av: Pauliina

haha awh sån gullig design du har, diggade verkligen dne my little pony ^^

2008-04-23 @ 14:37:14
URL: http://pauliina22.blogg.se
Postat av: Anna

Tack :) Mitt enda tips är att kika second hand. Fick leta jättelänge innan jag hittade min. Det kansek finns någon liknande på wedins accessoarer, de brukar ju ha mycket axelremsväskor. Värt att kika iaf :)

2008-04-23 @ 14:56:57
URL: http://fashionandphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0