Helgrapport!

Efter en massa strul på blogg.se har jag först nu kunnat börja blogga igen, men har ändå inte haft så mycket tid i helgen. Hade tenta i fredags som gick sådär. Inget att skryta om precis. Åkte till gbg och hängde med Tilda och Emelie hela eftermiddagen. Gick lite affärer och fikade. Gjorde upp lite festplaner. Mysigt! Köpte en body på Gina Tricot. På kvällen hade jag hemsk huvudvärk så satt bara hemma och kollade på Lets dance och åt popcorn. På lördagen hade jag tänkt sova  länge, ingen i huset som kunde slamra med bestick eller grannar som smäller i dörrar. Vaknade halv åtta och var pigg. Typiskt. Härligt att vara helt ledig och inte ha något att plugga, jag skulle bara se till att äta och ta mig in till stan till helst före kl 19. Det gick bra, startade kvällen i Linné med gamla killkompisar och sen gick vi vidare till en middag/fest nere i hamnen. Hur kul som helst! Riktigt bra kväll med gratis mat, vin och lättillgänglig bar. Jag tror att det var det som var nyckeln, inte att den var billig för det hade iaf inte jag någon tanke på! Så här kul var det:

image38
Den som tittar noga ser en skeptisk Erik i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0